Galeria de admisie dozeaza fluxul optim de aer ce intra in motor. Este recomandata curatarea ei la un interval de 50.000 KM – 60.000 KM.
Promotie speciala pentru motorizarile:
B37 Motor 3 pistoane transversal: 1097 RON | Preț nou 700 RON
M47 / N47 / B47 Motor 4 pistoane: 1097 RON | Preț nou 700 RON
M57 / N57 / B57* Motor 6 pistoane: 1386 RON | Preț nou 999 RON
*oferta nu este valabila pentru motorul 5.0d
Aceasta poate cauza si alte defecte mult mai costisitoare, cum ar fi tragerea ( ruperea ) clapetilor de pe tija culisanta ce ajung in camera de ardere. Acolo pot duce la deteriorarea supapelor si a componentelor interne ale motorului.
Un alt factor foarte important ce este influentat de galeria de admisie este filtrul de particule pentru motoarele diesel. Avand un flux de aer insuficient aceasta prezinta eroare in calculatorul de motor ( nu este obligatoriu sa aprinda martor in bord ). In momentul in care calculatorul de motor prezinta eroare, acesta opreste imediat regenerarea ce duce la infundarea filtrului de particule.
Sunt situatii in care filtrul de particule nu se aprinde imediat in bord pentru a atentiona conducatorul auto. Prin acesta trece o parte din produsul arderii interne a motorului. Odata ce filtrul de particule se va infunda, toata presiunea este intoarsa in turbina, ceea ce duce la deteriorarea geometriei variabile de la turbina.
Prezenta calaminei in galeria de admisie creste consumul de carburant deoarece motorul este “sufocat” si solicita o cantitate mai mare de combustibil pentru a realiza accelerarea.
!!!Cum să verifici singur starea galeriei de admisie!!!