Am avut de facut o lucrare destul de mare, si ghici care sa fie modelul care a avut parte de aceasta lucrare …este nimeni altul decat un E46. Acesta a avut de inlocuit garnitura de la baie, garnitura de la capac, termostatul, antigelul si uleiul, motorasul de la clapeta rezervorului si revizia.
Nu suna a mare lucru, dar operatiunea dureaza ceva, in special la baia de ulei unde este necesara desfacerea intregii punti, operatiune ce necesita atentie din cauza diverselor furtune si senzori ce sunt amplasati pe ea.
Odata cu inlocuirea celor 2 garnituri de la capac si de la baie a fost inlocuit si uleiul pentru a fi efectuata si revizia.
Inlocuind termostatul a fost necesar sa dam drumul la antigel asa ca si acesta a fost inlocuit, masina nu mai ajungea la temperatura optima de functionare asa ca a fost necesara inlocuirea termostatului.
Garnitura capacului de tacheti era in cea mai rea stare posibila, practic era mai degraba un plastic casant decat un cauciuc maleabil si de aceea avea pierderi mari de ulei pe parcursul kilometrilor