Am mai vazut E90- uri lovite si reparate prost prin diferite metode, gazate, cu lufturi de le vezi de la coltul strazii, cleme rupte, suruburi lipsa si lista poate continua.
Masina de astazi a venit pentru inlocuirea garniturii capacului de tacheti, o operatiune simpla ce s-a dovedit a fi un cosmar.
Inca de la inceput lucrurile aratau rau, suportul pe care se fixeaza filtrul de polen nu avea suruburi, carcasa filtrului nu era prinsa deloc, iar suportul firului de plus era prins cu suruburi. Ei bine am mai intalnit cleme si urechi rupte la filtrul de polen, dar ce am gasit aici le intrece pe toate.
Au urmat barile de rigidizare un alt semn ca masina a fost lovita serios, usile se inchideau mai prost ca la o Dacie, nu vrem sa facem aluzii aiurea, dar majoritatea stiu despre ce vorbim aici.
A urmat capacul de tacheti si toate piesele ce vin deasupra lui, totul se afla int-r o stare jalnica. Am scos mufele, apoi am trecut la injectoare: acestea a fost stranse foarte tare, deoarece saibele de cupru erau uzate si motorul dadea compresie pe langa injectoare.
Am descoperit si doua suruburi rupte in capac, acestea au fost montate stramb. Am dat capacul jos si apoi am inceput sa- l curatam.
Am descoperit si cauza pierderii uleiului pe la capac, acesta era pur si simplu stramb si in acel moment garnitura nu mai apasa corect si pe toata suprafata chiulasei.
S-a inlocuit garniture, apoi s-a trecut la montarea tuturor pieselor pe masina, clientul fiind plin de neincredere si sigur ca va ramane cu piese si suruburi in plus, am reusit sa-i dovedim contrariul, am reusit sa ii prindem carcasa filtrului de polen.
Inca o lucrare reusita la bForce Motor Squad.