Astazi, batranelul de care ne- am ocupat, un E46 diesel de 136 de cai, uitandu-ma la cutie, am observat cat de mult au evoluat lucrurile la BMW: o cutie inghesuita, cu un aspect ciudat.
Am avut de inlocuit placa si discul de ambreiaj, bucse bascule, bucsa diferential si placute fata/spate.
O revizie la partea mecanica a durat dupa cum urmeaza: cutia a primit o atentie de doar o ora din partea noastra, totul a mers asa repede, placutele undeva in jur de 30 de minute, iar toate bucsile in jur de o ora.
Discul era uzat iar placa avea reglajele intinse la maxim.
Placutele fata/ spate se prezentau pe sfert asa ca senzorii si- au facut treaba si l- au avertizat pe sofer de necesitatea inlocuirii in cel mai scurt timp.
Bucsile de la bascule erau uzate incat si cerceii care tin bucsile erau rupti, au fost inlocuiti ambii cercei, iar montajul acestora nu a durat mai mult de 5 minute.
Manopera de la diferential a durat doar 40 de minute, chiar daca bucsa a tinut sa ne arate ca nu vrea sa iasa si ca timpul si rugina o tin captiva.