Am inceput saptamana cu un schimb de distributie, acum aceasta operatiune a devenit mai frecventa decat o revizie, asa ca posesorul nu mai vine la revizie si spune “ as dori sa ascultati lantul si sa-mi spuneti daca trebuie inlocuit”, ci “ dupa ce schimbati lantul facem si o revizie a filtrelor” .
Acum fiecare surub se desface foarte usor, cele care pana mai ieri ne luau mare parte din timp acum cedeaza la prima cheie, ne permitem sa incercam modalitati noi de a ne desfasura munca cat mai rapid si eficient posibil, pana si cutiei automate, i-am gasit nasul pentru a nu ne mai chinui in rampa.
Masina de astazi este un E60 cu numere de Constanta (sa vina varaaaa 🙂 ) avand cutie automata, spatiul este suficient, dar cardanul ne pune ceva probleme,
la Seria 1 si Seria 3 cardanul pur si simplu se duce in spate si putem da jos cutia fara probleme, aici demontam ceva mai mult pentru a ne face loc.
Distributia de astazi a durat ceva mai mult, au fost necesare mai multe verificari, mai multe teste, dar la final totul s-a incheiat cu bine.
Acele verificari in plus au fost din cauza ca masina pleca inapoi la Constanta asa ca trebuia sa ruleze impecabil.
Proprietarul ne-a spus ca masina in jurul a 1500 rpm prezinta un zgomot ciudat, noi ne- am dat seama imediat ce este, asa ca preventiv s-a schimbat kitul de distributie.
Dupa testarea electronica masina a plecat la Constanta asa cum era prevazut.
Va multumim pentru vizionare 😉